De tijd vliegt voorbij!

12 september 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Hallooooo iedereen!

Welkom terug bij een nieuwe blog. Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog heb gepost, maar ik dacht dat het wel weer even tijd was voor een nieuwe update.
Mijn collega's hier zijn allemaal zo ontzettend lief en aardig. Het werk zelf is ook zo ontzettend leuk!

Door de weeks werk ik als 'Meetings and Events co-ordinator', ik hou me dan voornamelijk bezig met organiseren, plannen, sociaal zijn, bellen, mailen, kerst, ontwerpen van flyers en nog allemaal verschillende kleine dingen! Ze vinden allemaal dat ik me heel makkelijk aanpas en de humor heel goed begrijp, dus veel lachen tussen het werken door. Daarnaast werk ik in de avonden en in de weekenden bij in de F&B afdeling (food and beverage, eten en drinken, horeca). Dus ik leer veel verschillende dingen. Ook al mijn collega's van F&B zijn heel aardig. Dus heel druk, maar wel leuk druk! Er zijn nu ook veel collega's die ik beter leer kennen, dus dat is ook heel leuk, lekker grapjes maken en kletsen! Ik heb ook gehoord dat ze hier Halloween heel groots vieren, dus daar kijk ik ook heel erg naar uit.

Op mijn vrije zondagen ben ik al een aantal keer naar het centrum van St Albans gelopen, lekker even rondkijken in de winkeltjes en er even op uit. Ik ben met een klasgenoot naar Londen geweest, en veel te veel uit te geven. Dat was in de tweede week, dus toen voelde het nog een beetje als vakantie ;). Afgelopen zondag ben ik ook met een klasgenoot naar Londen geweest en toen hebben we het Science Museum en het National History Museum bezocht (heel leuk en GRATIS $$).

Het enige nadeel is dat het hier al heeeel koud is! Maar dan ook echt heel koud, als in slapen met een thermo trui, hoodie, legging en warme sokken koud, en het is pas september. Dus heb hier maar even een kruik gekocht!

Ohja, voor de mensen die mij graag een kaartje willen sturen
                   (zou ik wel leuk vinden), dit is mijn adres:

To: Fleur Schrader
Mercure St Albans Noke Hotel
St Albans
Watford Road
AL2 3DS
United Kingdom

Byebye, tot de volgende blog.

Liefs Fleur

1. Natalie:
    12 september 2019
    Wat fijn dat je het zo leuk hebt!!!
    Niet zooooo lang meer wachten met het schrijven van je volgende blog hoor!
    Knuffel
  2. Majanka Van der Lee:
    12 september 2019
    Wat super dat je het naar je zin heb. Geniet nog lekker. Plezier en lol is ook het beste medicijn in het werk. De dagen gaan dan ook snel voorbij als het leuk is. Tot de volgende Blog.
  3. Miranda:
    12 september 2019
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik kijk uit naar je volgende blog..
    Dikke warme knuffel...
  4. P en m:
    12 september 2019
    Blij dat je het goed naar je zin hebt en in de fine flow zit😊
    Luv ya
    Paps en mams
  5. Hester:
    12 september 2019
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen! En leuk dat alles zo goed gaat! Lekker genieten daar, tussen het harde werken door! Groetjes!
  6. Cynthia:
    13 september 2019
    Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt en lekker geniet. Heel veel plezier daar nog en sterkte met de koude nachten daar ik zal Danielle wel vragen of ze een wollen onderbroek voor je maakt haha..
  7. Dia gierhardt:
    13 september 2019
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet en maak er een mooie tijd van.
    Mooie herinneringen om straks op terug te kijken.
  8. Grietje cassee:
    13 september 2019
    wat fijn dat zo naar de zin .maar we missen je wel . we zien je 4 oktober dag meisje dikke kus van opa en oma
  9. Grietje cassee:
    13 september 2019
    wat fijn dat je het zo naar de zin hebt .maar we missen je wel .we zien je op 4 oktober dag meisje dikke kus van opa en oma
  10. Grietje cassee:
    13 september 2019
    wat fijn dat je het zo naar de zin hebt maar we zien je op 4 oktober dikke kus van opa en oma
  11. Ester Brouwer:
    13 september 2019
    Heerlijk dat het zo goed gaat en wat veel verschillende dingen doe je !!
    Misschien een elektrische deken een idee?? Slapen en kou dat is geen goede combinatie....zeker niet als het nog moet gaan vriezen en je het nu al zo koud hebt !!
  12. Claudia:
    14 september 2019
    Hey Fleur, wat leuk om van je te horen en wat fijn dat je het zooo naar je zin hebt ! Vind t echt allemaal stoer van je hoor zo in een ander land met andere taal ! En die elektrische deken van ester ...goed idee !!! Kruik kan nog weleens gaan lekken ..heb ik 2x gehad. Nou meid, zet hem op en tot horens maar weer ! Groetjes Claudia